Kinderopvang

Kindcentrum Het IJzeren Kind biedt kinderopvang (organisatie: Kanteel Kinderopvang) en basisonderwijs.

Kinderen van 0 tot 13 jaar kunnen dus bij ons terecht voor een compleet aanbod. De kinderopvang voorziet in dagopvang, peuteropvang (peuterspeelzaal: het peuterarrangement) en buitenschoolse opvang.

Kinderopvang

Kinderopvang voor kinderen van 0-13 jaar wordt bij Het IJzeren Kind geregeld door Kanteel Kinderopvang. Kanteel is een maatschappelijke kinderopvang met als doel om spelenderwijs de ontwikkeling van uw kind te stimuleren. Door leuke, uitdagende activiteiten en een gezellige groep kinderen en medewerkers zorgen we voor een fijne plek om van baby tot tiener op te groeien.

Meer weten?

Binnen Het IJzeren Kind biedt Kanteel deze opvangmogelijkheden voor kinderen van 0-13 jaar:

• Kinderdagverblijf
  • Peuterarrangement
  • Buitenschoolse opvang
  • Voorschoolse opvang
  • Vakantieopvang

Klik in het menu voor meer informatie over de verschillende opvangvormen. Wilt u meer weten over Kanteel? Kijk dan even op de website www.kanteel.nl. Hier kunt u ook direct een rondleiding aanvragen of uw kind inschrijven.

Vragen over inschrijven of planning? Bel dan met onze afdeling Relatiebeheer op 073-851 14 74 of mail naar relatiebeheer@kanteel.nl