Welkom op onze school: kennismaking en rondleiding

Het kiezen van een basisschool voor uw kind is een belangrijke stap. U bent van harte welkom op onze school voor een kennismaking en rondleiding. Wij maken graag de tijd om u te woord te staan en rond te leiden. Een goed, veilig en vertrouwd gevoel vinden we voor ouders essentieel wanneer u uw kind(eren) aan ons toevertrouwt. Kom dit gevoel daarom ervaren en stel gerust al uw vragen.U kunt ons hiervoor bellen (073) 822 51 00) of mailen (mail voor een rondleiding).

We hopen dat u enthousiast bent en besluit u om uw kind(eren) aan te melden op Kindcentrum Het IJzeren Kind. U bent van harte welkom!

Voor aanmelding op de basisschool geldt de volgende procedure:

Als u uw kind bij ons aanmeldt, dan voeren wij met nieuwe ouders altijd een kennismakingsgesprek. U kunt hiervoor een afspraak maken of u kunt dit aangeven op het digitale aanmeldformulier. U neemt contact op met de administratie van onze school of u vult het aanmeldingsformulier in en verstuurt dit. Daarna wordt contact met u opgenomen door onze administratief medewerker of de teamleider.

We plannen eerst een gesprek op school, waarin we met elkaar kunnen kennismaken. We kunnen tevens uitwisselen wat uw wensen zijn: wat verwacht u van school en wat zijn onze mogelijkheden, kunnen we uw verwachtingen waarmaken?

Let op: met het insturen van het aanmeldformulier is uw kind nog niet formeel ingeschreven. Het indienen van de aanmelding leidt dus niet automatisch tot daadwerkelijke inschrijving en plaatsing!

Wij willen ons graag inzetten voor een goede begeleiding van uw kind en zullen hier ons best voor doen.

Meer informatie vindt u op de website van Kanteel Kinderopvang.

Aanmelden kinderopvang/ buitenschoolse opvang.

Hiervoor verwijzen wij u naar de site van Kanteel Kinderopvang voor het inschrijven van uw kind(eren).