Buitenschoolse opvang 4-13

VSO (voorschoolse opvang)

Wij beschikken over Voorschoolse Opvang voor kinderen van 4 tot 13 jaar op alle dagen van de week.

De allerkleinsten worden door de pedagogisch medewerker in de klas gebracht.

Buitenschoolse opvang

Op de buitenschoolse opvang (BSO) kunnen kinderen na school lekker samen met vrienden verder spelen, lol maken of ontspannen: bijvoorbeeld op de bank liggen om een boek te lezen.

Ook kunnen kinderen na een drukke dag op de basisschool even rustig aan tafel hun verhaal kwijt aan een van onze pedagogisch medewerkers. Alles is mogelijk. Voor kinderen moet de BSO vooral leuk en ontspannend zijn. Daarnaast ook uitdagend en stoer.

Voor de ouders is het belangrijk dat het kind op de BSO veilig wordt opgevangen en het naar de zin heeft. Wij vinden het belangrijk dat kinderen de BSO als vrije tijd ervaren. Bijna niets moet, bijna alles mag enkinderen mogen meestal zelf kiezen.